מארז דיגיטלי לטיפול בשגיאות כתיב להדפסה עצמית
✏️ האם ילדייך מחליפים בין ט' ל-ת' בין א' לע' בין כ-ל-ק
ואת אומרת לעצמך "זה יעבור"?
✏️ האם שגיאות הכתיב מתחילות להשפיע על הביטחון שלהם –
והם נמנעים מלכתוב בכלל?
✏️ האם אתם מחפשים דרכים חדשות לתמוך בילדכם
ולשפר את הכתיבה מבלי שירגיש נבוך?
✏️ ניסית כבר את כל שיטות הלימוד ועדיין ילדייך מסרבים לכתוב
ולא משתפים פעולה?
מזל טוב! מצאת את הפתרון שלך!
הי קוראים לי שני, מורה לאמנות והוראה מתקנת בחינוך המיוחד.
עד לא מזמן כמעט ויתרתי על תלמידים מסוימים שלא הצלחתי ללמד בשום שיטה ולהגיע לליבם, הייתי מתוסכלת ומאוכזבת!
עד שנחשפתי לשיטה אחת משנה חיים: "שיטת המחברת האינטראקטיבית" הבשורה החדשנית היא שאפשר להפיח חיים במחברת ולהפוך את חווית הכתיבה לפעילה, יצירתית, חוויתית ואינטראקטיבית.
רוב ההורים לא יודעים את זה —
אבל מחקרים שנערכו בארץ מצביעים כי יש חלון זמן קצר וקריטי שבו המוח של הילד לומד את חוקי הכתיב הנכון.
זה קורה בכיתות ב׳ עד ו׳.
ואם לא מתערבים בזמן – השגיאות מתחילות להתקבע, והביטחון העצמי נעלם יחד עם הרצון לכתוב.
וזה בדיוק מה שאני רוצה ללמד אותך כאן.
בשיטת לימוד חדשנית, ייחודית שלא נראתה כמותה עוד בארץ,
אני אלמד אתכם איך לייצר מחברת בלתי נשכחת ללומדים שלכם!
צעד אחר צעד עם 22 עיצובים מוכנים והוראות מצולמות סופר
מפורטות כך שלא יהיו לכם בכלל סימני שאלה.
אתם תבנו ללומדים שלכם מחברת לטיפול בשגיאות כתיב
הומופוניות שהם רק יחכו וירצו ויצפו להתחיל להכין אותה
ולהמשיך ללמוד עוד ועוד!
אני מבטיחה לכם שזה הרבה יותר קל ממה שאתם חושבים.
מהן שגיאות כתיב הומופוניות?
במארז זה נתמקד בשגיאות הכתיב השכיחות ביותר: שגיאות בהן הכתיב של האותיות שונה בעוד הצליל שלהן זהה. בשפה העברית ישנן אותיות שהצליל שלהן דומה או זהה: א-ה-ע, ח-כ, כּ-ק, ת-ט, ב-ו, שׂ-ס
בזמן הכתיבה הילדים מחליפים במילה את האותיות שצלילן דומה, ובוחרים את האות שנראית להם הכי מתאימה למילה – למשל בוחרים לכתוב מתריה במקום מטריה – שגיאת כתיב זו נקראת שגיאת כתיב הומופונית.
מה במארז?
המארז מכיל 72 עמודים הכוללים: קובץ PDF של 22 עיצובים דיגיטליים להדפסה עצמית, לכל קבוצת מילים מסוימת שבהן נטפל בצורה ייחודית חווייתית ויצירתית + רשימת מילים לכל קבוצת מילים + מדריך עם תמונות פשוט וברור – כדי שגם אתם, ההורים, תוכלו ללוות אותו בבית.
למי מיועד המארז?
למה הכוונה קיבוץ מילים לפי שדה סמנטי?
המילים והצירופים שנטפל בהם קובצו יחדיו לפי מכנה משותף. לכל קבוצת מילים מאותו מכנה משותף יש אות מובילה שעליה נעבוד. למשל, ב"מילים רטובות" – כל המילים הקשורות לקבוצה זו נכתבות באות ט': סמרטוט, ממטרה, אמבטיה, שט, טובע, שטפון וכו'. דוגמה נוספת: "מילים של רגשות": אכזבה, דאגה, אהבה, אושר, ייאוש, גאווה ועוד.
האם המארז עובד רק על שגיאות כתיב הומופוניות?
המארז אכן נועד לטפל בשגיאות כתיב הומופוניות, אך רוב אנשי החינוך מדווחים שהפעילות במחברת מהווה בסיס ללימוד תכנים נוספים, למשל:
כתיבת משפטים עם אותם המילים שטיפלנו בהם. הכתבות ברמת מילה, משפט, קטע. העשרת אוצר המילים – עם מילים גבוהות מתוך רשימות המילים. פעילויות סביב עונות למשל עונת החורף – מילים רטובות. שיח על רגשות סביב קבוצת מילים של רגשות. כלל מורפולוגי – תחילית זמן עבר.פעילויות סביב החגים: יום המשפחה – קבוצת בני אדם, פסח – מילות חופש ומנוחה, פורים – מילים שמחות (גם בפורים), ט"ו בשבט – מילים של טבע.
כמו כן רוב אנשי החינוך מדווחים כי הפעילות במחברת נתנה להם השראה וגרמה להם ליצור ללומדים שלהם עוד משימות אינטראקטיביות בכל המקצועות ולכל הגילאים (ראו במשובים למטה).
להמלצות ומידע נוסף אודות מחברות אינטראקטיביות לחץ כאן.
2 בונוסים:
✏️ 2 כרטיסי ניווט אינטראקטיביים נוספים בעיצוב שונה
(לשתי קבוצות מילים נבחרות).
✏️ עמוד שער מעוצב לכריכת המחברת לתלמיד/ה.

₪179
₪428 המחיר המקורי היה: ₪428.₪349המחיר הנוכחי הוא: ₪349.
₪480
₪226 המחיר המקורי היה: ₪226.₪199המחיר הנוכחי הוא: ₪199.